D.U.K.

Mokėjimo kortelės

Grįžti atgal

Kaip prisijungti prie saugaus atsiskaitymo internetu?

  1. Prisijungti prie saugaus atsiskaitymo programos galite prisijungę prie LKU internetinės bankininkystės;
  2. Pasirinkite Sąskaitos -> Mokėjimo kortelės -> Saugus pirkimas;
  3. Pasirinkite kortelę ir stulpelyje „Veiksmai“ paspauskite „Registruoti“;
  4. Įveskite savo susikurtą pastovų slaptažodį;
  5. Įveskite mobilaus telefono numerį, kuriuo bus siunčiami vienkartiniai saugos kodai;

Apsipirkimo procesas

  1. Elektroninėje parduotuvėje, pažymėtoje „MasterCard® SecureCode™“ ženklu, išsirinkę prekę ar paslaugą, įveskite įprastus mokėjimo kortelės duomenis, skirtus atsiskaityti internetu: kortelės numerį, jos galiojimo datą ir triženklį kortelės saugos kodą (CVC2 arba CVV2).
  2. Sistema Jus automatiškai nukreips į LKU kredito unijų grupės saugaus atsiskaitymo internetu svetainės langą;
  3. Įsitikinkite, kad visa apie pirkimą pateikta informacija yra teisinga ir suveskite savo susikurtą slaptažodį;
  4. Jei slaptažodis teisingas, sistema Jus nukreips į naują langą, kuriame įveskite SMS žinute iš LKU grupės kredito unijos gautą vienkartinį saugos kodą, kuris yra sudarytas iš dviejų lotyniškų raidžių ir aštuonių skaitmenų. Operacijos patvirtinimui suvesti reikia tik skaičius.
  5. Jums įvedus teisingą saugos kodą, mokėjimas patvirtinamas.
  6. Parduotuvėse, kurios nėra pažymėtos„MasterCard® SecureCode™“ logotipu, Jūs ir toliau galėsite atsiskaitinėti Jums įprastu būdu;

Papildoma informacija

  1. Pasikeitus Jūsų mobiliojo telefono numeriui, nepamirškite atnaujinti informacijos prisijungę prie internetinės bankininkystės (Sąskaitos -> Mokėjimo kortelės -> Saugus pirkimas), stulpelyje „Veiksmai“ pasirinkite „redaguoti“ ir suveskite naują telefono numerį. Tokiu pačiu būdu galite pasikeisti ir pastovų slaptažodį jei jį pamiršote arba užblokavote neteisingai įvedę 5 kartus.
  2. Sukuriamas ir SMS žinute atsiunčiamas saugos kodas galioja ribotą laiką ir yra skirtas tik vienai mokėjimo operacijai atlikti. Jei nespėjote įvesti gauto vienkartinio kodo, paspauskite mygtuką „Atsiųsti naują saugos kodą“, ir mes atsiųsime Jums naują kodą.
  3. Jei 5 kartus iš eilės įvedėte neteisingą vienkartinį saugos kodą, jį atstatyti galite kreipdamiesi į kredito uniją arba prisijungę prie LKU internetinės bankininkystės.
  4. Pastovaus ar vienkartinio slaptažodžio užblokavimas neužblokuoja mokėjimo kortelės. Galėsite įprastai pasiimti grynųjų pinigų iš bankomatų ir atsiskaityti prekybos vietose.
Grįžti atgal